Friday, March 26, 2010

idaMan or MengidaM


**yg pastinya bukan perut aku heheh..

ibu mengandung selalu di kaitkan kan dengan mengidam..aku lah tak derlh mengidam sgt pun benda2 ni..cuma cam teringin jer...ader ader..tak der sudah...**so yg nie senang lah bagi laki aku hehehe....tak derlah dia susah2 fikir kan cam ner nak dptkan tok aku hehehe.......

meh tgk aku mengidam aper..

''
''
''




landak..
aku mengidamkan kalo landak nie di buat rendang...nyum cam sedap jer....



rusa....
*rusa nie walaupun muka dia comel..aku tetap nak mkn dia ..hahah**
daging dia aku nak masak daging rusa masak merah...nyummm...

setakat nie ..ini sajer yg aku idam kan....hehehe....
this week balik kpg..nsib memg rezeki aku sebb abg ipar aku ge memburu so..kebetulan dpt lah rusa & landak....tak sabr nak balik johor nie.......









2 comments:

HuDa HusMaN said...

aKak LaLiNx..
LaNDak LeH MaMaM kEw??

Anonymous said...

landak leh mkn ar..masak rendang sedap wow....cuba try rasa..susah nak dpt tau

Post a Comment