Friday, March 26, 2010

seIringaN mengaNdung

cerita pasal kami...
kami memg sehati sejiwa...
sebb kami selalu tido sekatil & sebantal bersama
aper yg di makan itulah yg sy makan..

kami sgt2 bahagia..
terima kasih tuhan kerana memberikan pasangan dalm kehidpuan sehari aku....aku sagt2 bersyukur dengan keaadan itu...bila balik umh aku bersedia untuk memasak...walaupun penat..tapi aku tetap masak...kerana aku memikirkan dia..dlm fikiran aku...**"lapa ker dia? dia nak mkn aper? ...upss tu cerita lain....

topik aku hari nie aderlah seringan mengandUng....
yer yer Kami seiringan mengandunng.....
kenpa sy ckp cam tu..sebb sila lihat gamba dibawah..ini aderlah sekadar hiasan semata2 hehehe....

me & Him..

Love My BoroI so Much..



*sekadar hiasan...tapi nie lah gambaran keluarga kami...heheh






0 comments:

Post a Comment