Saturday, April 24, 2010

Bila Mak Buyung Mandi...

seMenjak dua Tiga Menjak nie...aku pun tak tahu ar knp lah AKu paling suka mandi air terjun..hujung minggu kalo ader masa lapang jer..**kalo tak der kelas..

mesti aku hbskan masa ku berendam di air terjun..kalo tak sungai congkak, sungai gabai tak pun sungai tekala..sonok doh kalo mandi air terjun sejuk jer....

yg aku lak kalo dah masuk dlm tu punya lah payah nak naik..hai ya...**tak per tak per pembawakan budak agaknya hehehe.....








sila abaikan aku yg semakin gemuk tu hahahha.....bila aku masuk dlm air..mesti kawasan sekeliling aku air tetba naik..wakak rupanya aku aku berat lah ..bila aku naik jer air tu surut balik hahahha......

so aper lagi hbskan hujung minggu anda dengan aktivit yg berfaedah...

2 comments:

kahirie hamid said...

ketagih mandi air terjun la ni....

Putri_Aizat said...

bestnyer tengok mak buyung nih berendam ye...

Post a Comment