Wednesday, April 21, 2010

bizi Menggila...

sy sgt2 bizi skrg nie..knp2..??tak pasal2 aku kene jadi penjaga mesin faxs...sgt tension aku rasa mcm nak peluk terus msg faxs dan tido kat situ...
sebb pertama aku kene faxs kan surat dengan jumlah yg beratus2 surat di seluruh malaysia
sebb kedua aku kene berdiri lama sgt2 depan faxs disebbkan kuantiti yg banyk..
sebb ketiga mata aku dah naik berpinar2 sebb tgk nombor2...
.................
sian kan??
......................

walaupun kehulu ke hilir aku bawak buku nie...tapi tak sempat nak baca...
sgt2 tension...ahad dah nak final....
huhuhu.....
**tak perlah mak aku kata tak per janji niat tu yg penting...niat membaca ader tapi time nak baca time tulah banyk keje....
**terima kasih buku sebb teman aku sepanjang hari...

p/s: sy sgt2 penat.............sian bby mama...







1 comments:

Putri_Aizat said...

em..cian mama n baby...

Post a Comment