Friday, April 23, 2010

MenggIla cerIta AdaMaya


cerita nie sgt2 seronok ditonton..pada aku lah sebb pertama pelakon dia best2...& bg pengajaran bg org2 yg dah berkahwin.....siyus....
**tapi aku tak percaya satu jer..dlm cerita nie ader ckp ..gelora perkahwinan akan melanda jika tahun 5/9/13 sepanjang perkahwinan....sejauh mana betul ker tidak ..tu aku tak pasti lah....
cerita nie dilakonkan oleh 'dani, adam, maya'...dani nie EX-bf maya dulu time study...adam & maya dipaksa kahwin oleh keluarga**sweet bercinta lepas kawin......gelora mula melanda bila perkahwinan mereka sampai tahun ker 5, dani telah menceraikan isteri dan bertekad mengahwini Maya (first lover) even just one day...
cerita nie memg wajib ditonton...sebb sgt2 best!!& ala2 cerita I'm Not Single....

...............................................

lirik lagu OSt AdaMaya
Yang terindah - Dakmie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah



3 comments:

Putri_Aizat said...

aah...aku perasan dialog yang dia cakap pasal tahun ke 5,9,13 mungkin de pergolakan rumah tangga...tah lah...tapi takut gak...paper pun citer ni sememangnyer best...tak leh tinggal tuh...

Fieza Story said...

erm tulah best kan cerita nie hehehe

mohd khairie said...

tapi apa2 im not single gak best, aku yang brutal death ni pun nyaris2 tersentap....
hehe....
identiti ganas dalam hati ada taman...
kui2..

Post a Comment