Monday, April 19, 2010

muLut2 Puaka..NIyang Rapik KamPUng seBelah

kisah pasal mulut2 puaka...
tak kisah lah kalo korang nak ckp orang mengandung nie...

sesentap ker??
sensitif ker??
aper2 jerlah..janji korang suka...yg pastinya aku paling PALAT...bila org kaitkan org mengandung ngan semua nie....

even kalo, aku tak mengandung pun aku marah...

""
""
""



perkara yg paling dekat sekali nie..gamba atas nie...KILANG ok..
aper ker bahlol sgt org2 yg ckp perempuan nie kalo anak ramai umpama kilang...**shit man
igt senang aper nak bersalin..igt tekan ON/OFF dia leh kuar suka hati....
org yg ckp tu tak fikir ker??**agaknya dia bukan keluar dari kilang yg dimaksudkan kot...keluar dari tabung uji....

tolong ar kalo setakat nak ckp aku nie emo..tak kisah...nak ckp aku nie mulut longkang tak kisah..tapi bila ader org ckp mcm nie..even bukan ngan aku..aku cukp2 marah...!!!dgr tak aku cukup marah....

so kalo nak ckp jgn ckp depan aku....**%^^^&4

""
""
""

nie lagi satu hal..aku nak TEKANKAN disini....
ibu mengandung/ibu hamil
ayat yg sesuai digunakan ialah BERSALIN SAHAJA...
bukan MENETAS/MENGERAM/BERTELUR dll...
aper ko igt nt yg keluar nie ANAK ITIK/ANAK AYAM ker??
guna lah bahasa yg sedap sikit...dah kalo tak der ayat nak ckp..dah tak pyh ckp buat sakit hati jer....kalo rasa nak gurau benda2 tak payah ok..
tak kisah lah nak ckp aku tak leh gurau ker..dok surau ker..
aku memg tak suka!..yg lain2 ko fikir sendiri knp..

p/s: lu fikir lah sendiri...........




0 comments:

Post a Comment