Monday, April 12, 2010

Ntah Aper NtaH kaItan..Confius Aku..


ini aderlah rupa suami aka boyfriend aku....
diberi nama : Suhaimi Saad
asal: Elephant Stone, Perak...

kekadang tebiat dia yg nie buat aku rasa mcm menyamph pun ader, nak muntah pun ader...erm entah ...nak kata perasan pun ader...wakakka....

aper perbezaan artis dan org biasa, tak der beza sgt cuma artis lebih glomour & org biasa, biasa jer....

sila lihat gambar2 dibawah ---->

"" ""
""
"""
"" "" ""


ini amer ruffedge aku rasa mesti korang kenal...
i Peminat dia tau.bIla i ckp..

aku: Pa ayg minat dia lah
pa: erm ok dia...**nada ala2 mls nak layan
-----------
tetiba dia cam rajin bercerita
pa: ayag tahu tak dulu masa pa kat UKM ramai org ckp muka pa mcm dia bila pakai Cap....
aku:tarik muka mls nak layan....**sgt perasan org tua nie...


Yg paling aku minat dalam dunia artis nie ialah Fahrin AHmad, pada aku dia boleh dikategorikan sebagai lelaki melayu ar..smart hensen bergaya heheheh**yg menangis2 tu aku tak nak cerita ok....

yg fahrin nie lagi ar....sgt meluat aku tgk suami aku bila dia ckp....ayg mcm.fahrin tak???
.**aku no komen...

setiap kali aku ckp kalo laki tu hencem kan??mesti dia ckp mcm muka dia.....!!!
menci tak suka!!hehee



nie lak MAWI World...yg nie aku leh terima sikit lah...sebb setiap kali mcm dulu2 time bercinta & sekarang nie..kalo aku keluar berdua ngan dia..& terserempak ngan kawn2 aku..
mesti kekawan aku akan ckp...

"fiza husband ko ader iras2 mawi lah"
aku lah ckp lah...'oh yer ker' maybe tang janggut kot...hehehhe
husband aku mcm dah tersipu2 malu ibarat kerang rebus heheh..



nie lah gamba Jehan & Anuar Zain
..............
aku semenjak 2 menjak nie suka giler tgk Awam Dania,..walaupun dia ulang2 ker aku tetap tgk...ader satu episod tu...

aku: pa ayg tgk Jehan nie mcm sekejap hensem sekejap tak..tapi macm makin hensem lah..**pastu mula ar dia ckp dulu masa zaman2 U ..bla..bla2....
aku: pekak kan telinga!!!

lepas Jehan, Anuar Zain lah...**papa..pa...erm..



aper pun dia kata..aper pun dia rasa...
dia tetap aku punya!!!!
i love him so MUch!....







1 comments:

Post a Comment