Sunday, May 2, 2010

PartI LesBian..OMG

pelik dah ajaib aku tgk skrg nie..ntah aper ntah nak jadi...lesbian lah, gay lah...**aper barang sama rasa wei...***hahhaha

selain itu jugak...parti ini di panggil JILAT & LEKAT....wakak tak blh bla doh parti nie...aper2 pun yg lain fikir sendri nyek....**renung2kan dan selamat beramal..

KUALA LUMPUR - Menari sambil menjilat tubuh pasangan masing-masing!

Itu antara aksi panas pengunjung sebuah pusat hiburan yang majoritinya golongan lesbian dan pengkid di Jalan Munshi Abdullah di sini malam tadi.

Selepas mendapat maklumat, wartawan Kosmo! Ahad yang menyamar sebagai pengunjung di pusat hiburan itu mendapati aksi itu sebahagian daripada pakej parti liar yang diadakan khas buat pengunjung kelab tersebut pada malam minggu.

Bermula kira-kira pukul 9 malam, kelibat lebih 100 orang yang rata-ratanya terdiri golongan songsang tersebut dapat dilihat membanjiri premis berkenaan.

p/s: mcm2 dah dunia skrg nie...
sumber diperolehi dari KOsMo 2 may 2010

2 comments:

makdara terdiva said...

bab jilat2 tu bolelah nak imejin..tapi yg bab lekat tu..sampai sekarang dok pikir..

nak lekat ape eh????

dunia akhir zaman...

Fieza Story said...

mak dara: yg lekat tu pun fiza confius heheheh

Post a Comment