Wednesday, June 9, 2010

i feel so horror now

i feel so horror now..mana lah tak horror kan..bila ader kawan yg emosi mental & fizikal dia terganggu gugat...hai ya aper punya malang dah aku dpt kawn macm tu..payh susah nak tafsir org2 kalo mcm nie..mau pecah kepala mak buyung fikir.....fikiran dia jauh melayang ke arah negatif yg terlampau samapi org tak kata dia pun dia terasa macam kiter terkata-kata dia..aper punya jenis org dah mcm nie hahahha...aku jenis layan jerlah..peduli aper aku selagi tak kacau hidup & rumah tangga aku biar jerlah dia dengan perangai2 dia tu..

payah nak bendung org mcm nie...kalo pc kene virus tahu lah kiter bg antivirus tapi kalo org kene virus ..payhah2...nak2 kalo virus skizoo or pakinson mcm nie....erm......




0 comments:

Post a Comment