Wednesday, June 16, 2010

Myswwet Lover MUm

minggu lepas minggu yg paling menyeronokkan buat aku......
guessssss...what??
my MUm come to Putrajaya....
cerita pasal mak aku nie mak aku lah org paling susah sekali nak tinggalkan kampung halaman dia..nak nak kalo tinggalkan umh kesyangan dia tu....mau tak senang duduk dia.....
biasalah org tua kalo tak nampk tanah kan dia kelam kelibut sikit...nak2 umh aku tingkat 10 perggggh lagi ar dia seram....yerlah mak aku org kpg bukan org bandar pun.......wakakaka...
**love mu MUm**
aku tak der ajak diorg ge mana pun..jejalan sekitar ptjya jer..sebb diorg dtg time keje...*maafkan anakmu...nsib lah aku cuti hari jumaat tu leh ar ajak dia jejaln jauh sikit..tak derlah jauh mana pun sungai gabai jer heheheh......
my LelaKi aka Chenta, aYU, My lIL Brother, ecah & that My mum....**me tgh amik gambar hehehe

that Including Me.....**comel kan sy.....
i Love My MasJId........!!!
nie lah gelagat mak aku...kat umh selalu dia pegang cangkul, parang dll...tiba dtg sini nampk benda nie..hbs semua benda dia cuba hehehe.......**chaiya lah mak.......

**minggu Yg paling sOnok & laJat***





0 comments:

Post a Comment