Monday, June 21, 2010

seLamat Hari Bapa..Abah....

hari ahad lepas aderlah hari paling bermakn buat aku...
mesti korang tahu kan hari aper??
------------------
seLamat Hari Bapa..Abah...
maafkan adik sebb adik tak wish pun tahun nie...adik wish dari jauh ok...adik harap abah sihat & gembira kat sana..walaupun kiter tak dpt jumpa mcm selalu..mcm selalu adik buat...main pelok2..main WWF ..main ciOm2..tapi adik tak kisah..sebb adik tahu abah ader teman kat sana.....& lagi satu adik tahu yg abah syg sgt adik....huhuhu...**kan dulu2 abah selalu ckp yg abah syg adik.....adik gembira sgt2..walaupun sekejap jer adik dpat rasa...
Abah..adik minta maaf kalo adik ader buat slh kat abah..time tu tak sempt nak mtk maaf ngan abah time tu..sebb rasa sekejap jer...adik minta maaf dlm hati...adik tahu abah dengar..
abah, abah mesti tahu adik dah kawin ngan SuhaiMi saAd...skrg pun adik dah Mengandung dah 27 minggu..abaH dah dpt cucu baru...**hehe walaupun abah dah banyk cucu..mesti kalo abah ada abah syg lebih cucu abah yg nie hahaha**perasan...
abah adik jugak nak mintak maaf..sebb adik tak sempt nak belikan abah aper2..sebb bila adik dah keje..abah pun tak der..adik mintak maaf abah......tak per ..adik belikan & bg kat mak sebagai wakil abah ok...ok lah abah adik tak nak tulis banyk2 nt adik sedih pulak...abah pun tak suka kalo adik sedih2 kan..i love u abah.....
SELAMAT HARI BAPA .....ABAH...

al-fatihah..semoga abah tenang dan ditempatkan ditempat org2 yg beriman amin........
Haji Jamal bin Kasiman...





0 comments:

Post a Comment