Monday, July 12, 2010

~cepatnYa masa Berlalu~


pejam celik 
pejam celik..
**jgn tak celik2 sudah lah...heheheh
bila fikir balik ..cepat jer masa berlalu kan....
skrg dah masuk bulan Julai....
pastu rasa kejap jer aku dah masuk 30 minggu nyah....erm...tgl lagi beberapa minggu jer..insyallah bby aku akan dilahirkan dengan izin-NYA....amin

aku tak kisah aper jantina dia....yg penting bby nie sihat, sempurna & selamat semuanya tu jer yg aku mintak....doakan tok sy sekali tau....

harap2 bby aku dah membesar dengan jayanya kat dlm perut aku nie hehehe...

p/s: terasa tak sabar menghitung hari. :)





5 comments:

naz said...

wah harap yang terbaik untuk kandungan :)

zsmy said...

wah!!tahniah...semoga semua di permudahkan..=)

yan said...

wahhh..tak lama lg dah nk jd ibu..bestnyerr

Fieza Story said...

amin..........

umialya said...

Insya Allah, moga dipermudahkanNya..

Post a Comment