Monday, August 30, 2010

suka duka kehidupan

minggu nie genap aku 38 minggu....cerita pasal kandungan aku lak..bby semua dlam keadaan normal & semua dalam keadaan baik.....minggu lepas aku kene masuk wad satu malam sebb ader licking sikit...

minggu lepas, minggu mengejutkan n sedih buat aku...aku baru tahu bby aku songsang..kedudukan bayi aku kepala kat atas....sggt sedih time tu..tapi aper nak buat ..tawakal n redha jer...nak buat mcm mana dah ketentuannya dari -Nya aku redha jer...

Doktor dah bg set date tok operation ...sok aku akan dimasukkan wad 31/08/2010 n date operation aku 1/09/2010....hospital putrajya.....

kekwan doakan aku tau.........



Friday, August 6, 2010

::34 minggu:

kejap jer masa berlalu kan pejam celik dah masuk 34 minggu dah aku....dah lah kejap lagi nak puasa aku harap aku larat puasa sebulan nie...amin.....

kat sini sy nak mengucapkan selamat berpuasa kepada semua kaum muslimin & muslimah....semoga ramadhan ini kiter mendapat keberkatan..amin Ya Allah...

sy Norhafizah binti Jamal ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki....halalkan semua....

Doakan sy semoga dipermudahkan semasa proses kelahiran...amin...semoga bby & saya selamat.....**jgn lupa doakan sy....