Friday, August 6, 2010

::34 minggu:

kejap jer masa berlalu kan pejam celik dah masuk 34 minggu dah aku....dah lah kejap lagi nak puasa aku harap aku larat puasa sebulan nie...amin.....

kat sini sy nak mengucapkan selamat berpuasa kepada semua kaum muslimin & muslimah....semoga ramadhan ini kiter mendapat keberkatan..amin Ya Allah...

sy Norhafizah binti Jamal ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki....halalkan semua....

Doakan sy semoga dipermudahkan semasa proses kelahiran...amin...semoga bby & saya selamat.....**jgn lupa doakan sy....




4 comments:

cuz said...

wah..dh besar dh tu..huhu semoga selamat baby dan ibunya..hehe

makdara TERDIVA said...

selamat berhujung minggu & slmt menyambut ramadhan al-mubarak :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

saya doakan kedua-dua ibu dengan bayi selamat.. jangan lupa post gambo baby kat sini..

Putri_Aizat said...

insyaAllah...eh naper kurusnyer ko nih...camner kurus nih...naper aku ni bertambah2 kembangnyer...

Post a Comment