Thursday, October 28, 2010

oh Ikan Kering...

hahah tetiba tajuk aku pasal ikan kering kan...tak derlah semalm aku masak sup ayam...aku masak benda yg paling senang nak masak..sebb aku bukan rajin sangat nak masak2 nie huhuhu..ikut musim2 jer kalo aku nak masak nie...

malam tu aku hidang lah cam biasa tok laki aku heheheh....tetiba dia mkn..

papa: ayg kat umh ader ikan kering tak??
aku: ader cuba cari kat peti ais tu...kalo aderr, aderlah ..

** dia ke dapur cari ikan kering..tetiba dia ke depan

papa: ayg nak masak ikan kering mcm mana??letak minyak tak??
aku: gelak dulu hahhaa....yer lah papa

**dalam hati aku hai ya goreng ikan kering pun tak tahu ker........

moral of story: kepada kaum lelaki jgn tau mkn jer..masak pun sikit2 kene tahu....hahahahahah




0 comments:

Post a Comment