Wednesday, November 10, 2010

aPer MusIm ker Skrg?

**sumber dari kosmo........

pelik bin ajaib aku tgk skrg nie...semakin menjadi2 kes2 mcm nie...hai ya mcm mana lah tergamak hati tu nak kapak ibu sendiri....bukan guna kapak plastik tau..guna KAPAK BESI BUAT POTONG KELAPA SAWIT...tak giler ker nama nyer tu....kalo kene kapak guna tu comfom ar boleh membawa maut kecuali ngan kuasa Allah.....

fikir balik logik ker alasan *mahkluk halus* ker setan??/hehehe..aper2 pun semua tu dia n Allah jer yg tahu...tapi perbuatan dia memg zalim .....

sekarang aku tgk malaysia nie banyk betul kes2 mcm nie..slh spaer?aper sebbnya ???sendiri fikir..........nasib lah malaysia aman dari bencana alam yg teruk2 mcm jiran2 negara kiter kene.....Alhamdulilah negara kiter aman ...dari benda2 mcm perang, gunung berapi dan lain2.....

tapi tulah.........bunuh membunuh mcm dah jadi trend kat malaysia skrg nie....tak puas hati bunuh, gaduh tetak or kelar, pasal harta bakar terus ........erm....mana nilai2 kemanusian dlm diri ntah....agakny diorg tak belaja pendidikan moral agaknya.......

fikir lah labu mana silap nyer.......




0 comments:

Post a Comment