Monday, November 22, 2010

Bila Grafik MatemAtik Menjadi Seksi


erm memacam....nie lah kalo org terlebih akal...grafik matematik pun boleh jadi seksi........hahahah
nie sah comfom A +++++
****saper yg jadi cikgu comfom pening kalo dpt jawapan mcm nie hahahahah
 

4 comments:

❤ Baby Yats ❤ said...

betul2 panjang akal..hahaha :D

Fieza Story said...

hahah tahu tak per..tak pepasal jer mesti pening cikgu dia hahah

Wahida Nasution Thakhrim said...

ha3.. kalau matapelajaran seni jamin saya kasi A++.. nampak sangat pelajar ni tengah kebosanan.. dah tak tahu nak buat apa sambil tunggu masa tamat..

Fieza Story said...

wahida: hhah tahu tak per ..kretif betul fikran dia sampai terfikir nak lukis gamba tu hahaha

Post a Comment