Thursday, December 2, 2010

Contest: Ulang tahun Perkahwinan Norgadis ke -19


pstt...aku tadi sajerlah blogwalking pepagi buata..tetiba ternampk wowo contest lagi heheheh....aper lagi aku pun masuk lah....hehehehe....meh saper2 nak join boleh jer..klik sini blog norgadis

antara syarat2 nak masuk contest nie :--
  1. Perlu ada blog sendiri (DONE)
  2. Mesti jadi follower blog aku http://norgadis.blogspot.com/ dan follow juga blog suami aku http://nurabbas.blogspot.com/ (DONE)
  3. Letakkan banner "Norgadis Contest 2" di sidebar blog anda sepanjang contest ini dan linkkan ke entri ini. (DONE)
  4. Tulis entri mudah tentang contest ini dan jawab 2 soalan dari aku. Tinggalkan link entri berserta jawapan korang di ruangan komen ini.(DONE)
  • Soalan 1. Berapa orangkah anak perempuan aku (DONE)
  • Soalan2. Berapa orangkah anak lelaki aku (DONE)
 ***Jawapan bg soalan2 di atas***

Abbas Hj Mahmud telah mendirikan rumahtangga dengan Masmah Mohd Ali pada 17 November 1991.
Mempunyai empat orang perempuan.

Anak Sulong Nurfatihah Athirah Binti Abbas, dilahirkan pada Disember 1993.
Anak Ke-dua Nurzafirah Nadirah Binti Abbas, dilahirkan pada Disember 1995.
Anak ke-tiga Nuratikah Nazurah Binti Abbas, dilahirkan pada Mac 1997.
Anak Bongsu Nurwathiqah Masturah, dilahirkan pada Jun 2006.

Norgadis tak der anak lelaki..
-----------------------hadiah bg contest di atas ialah---------------
***plizzz bg sy hahahah

aper2 pun fiza nak wish happy anniversary buat norgadis & pasangan...semoga kekal abadi hingga kehembusan nafas terakhir......amin.....



2 comments:

Norgadis Labuan said...

Terima kasih sudi join contest ini,harap sudi follow blog utama saya di http://norgadis.blogspot.com/ dan moga berjaya...

grOundnUt said...

macam best jer contest neh...^^'

Post a Comment