Monday, November 1, 2010

First day Zareef tinggal ngan Org..

hari nie, hari pertama zareef dok dengan pengasuh...giler tak wisau aku...sgt2 risau..pg tadi aku bangun awal kul 2 pagi bangun, sepanjang pagi tak lena tdo tgk muka baby jer..risau fikir nt dia cam ner kat pengasuh tu....pagi tadi kul 5 pagi aku dah bangun..siap2 semua barang keperluan dia...aku rasa satu almari aku nak isi dlm beg tu..

pagi tu rasa tak sampai hati jer kejut dia bangun tdo...tukarkan baju n pampers dia...aku pun ckp2 ngan dia dengan nada sedih **mummy nak anta zareef kat pengasuh nie, zareef jgn nakal2 nt kul 5 mummy amik...dia pun mcm fhm jer...dia jwab **ermm...ahhhh.......sentap doh time tu...hahaha lain rupanya perasaan jadi ibu nie...bukan fikir suami dah..fikir anak jer.......

pagi tadi time anta dia..sipi jer nak menagis...tapi aku tahan jer..nasib aku tak buat drama sebabak kat situ..aku tahan jer..maybe pegasuh tu nampk muka aku cam sedih..dia sempat lagi ckp **dah lah jgn wisau2....wati jaga.......mau tak menitik air mata puan aku .....sampai2 jer kat umh dia terus aku letak kan buaian dia selamat dia tak menagis..mummy dia lak menangis......

skrg lah ar musim mcm2 bayi tercekik susu lah, dera lah...aku takut bila zareef meragam karang dia kene cubit ker aper ker...huhuhu erm....harap2 dia ok lah..tak meragam....tadi aku taya kat pengasuh dia cam ner zareef meragam tak...alhamdulilah bby tak meragam sgt cuma bangun nak susu jer...**mcm tahu2 jer mummy dia keje.......

p/s: zareef jgn meragam tau.....jap lagi mummy amik zareef huhuhu.................rindu kat dia sgt2!!!




0 comments:

Post a Comment