Friday, November 26, 2010

getik tau Org tua-tua nIe

tetiba pg jumaat nak cerita pasal getik akak kepada gedik ..sebb dia upp sikit kegedikan dia hahahahha....aku kan keje PA so banyk lah call masuk...nak2 aku keje bahagian pencen..memg bertalu2 lah panggilan tpn..mau aku cabut jer wayar tu...lepas letak bunyi lagi letak bunyi lagi.......menci tau tpn nie...

tajuk aku kan pasal getik kan..meh sini aku nak cerita.,,**mari dekat mari dekat.........cerita dia cam nie...aku pagi nie angkat lah tpn cam biasa kan...org tua tu taya pasal pencen dia.......

org tua getik: salam,bahagian pencen ker?
aku: yer..boleh sy bantu..
org tua: mcm nie cik, **cik tau dia panggil aku lalalal.......sy ader mslh bla..blaaa...blaa
aku: jwp lah segala pertayaan dia ..punya lah panjang lebar penerangan aku...akhirnya dia fhm

**** tetiba org tua getik tu

org tua getik: erm sy duda..tak der tanggungan
aku: **terpinga2 aper motif dia bgthu??aku pun erm 
org tua getik: tetiba taya ....dari cik terus awak tau...getik org tua nie...**awk dah mkan??**dah kahwin ker??
aku : dlm ati..lain mcm jer org tua nie.....terus aku ckp ok lah pak cik ader call lain **hahah boleh tak ckp cam tu......

patut lah org kata..makin tua makin mengatal...tapikan kalo org tua gatal aku takut wowo........

2 comments:

Wahida Nasution Thakhrim said...

selalunya gitu la.. cerita bahagian yg tak penting.. sengaja nak berbual pjg..

Fieza Story said...

wahida tahu tak per...cerita lain yg lebih hahahah

Post a Comment