Thursday, November 25, 2010

Hiv Oh Hive.....seksi seks...

 kepada saper2 yg nak tawin tu...nie lah slh satu cara nak mengelak dari terkene hiv...kekdag muka jer nampk baik, ned, skema.......tapi dalaman tak tahu beb..........

bila dah negative baru boleh kawin......

***oh hiv...ko tiada ubat..satu jer ubat ko..tgu jerlah mati......so jgn korang terjebak or nak ceburkan diri ke bidang2 yg boleh dijangkiti Hive..hiv.....tak der ubat wowow.....sakit nie mcm tgu time jer nak mati......

dulu trend hiv jangkit sebb dadah...skrg trend hiv jangkit ngan seks............erm aper yg bestnya seks aku pun tak tahu **lalalalala.............

nie lagi satu hal..kalo ko rasa ko dah ader Hiv tak pyh ar nak sebarkn2 kat org lain pulak.....sian org tu tak pepasal dpt sakit free.........aper2 pun sendiri mau igt ok...

KUALA LUMPUR - Orang ramai khasnya kaum wanita di negara ini dinasihati agar menyedari cara dan trend HIV menjangkiti mereka, kata Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Heng Seai Kie.

Beliau berkata, kini lebih ramai wanita dan remaja perempuan di negara dijangkiti HIV menerusi hubungan seks berbanding sebelum ini melalui suntikan dadah (IDU).

Katanya, lebih membimbangkan, kebanyakan wanita dan budak perempuan di Asia **ko tgk asia tau....mean termasuk malaysia......kini dijangkiti virus itu menerusi hubungan seks dengan suami atau teman lelaki mereka yang menghidapi HIV.

Malah kata beliau, menurut laporan Suruhanjaya mengenai AIDS di Asia 2008, lelaki yang telah dijangkiti HIV menerusi IDU dan mengadakan hubungan seks rambang akan meningkatkan lagi jumlah wanita dijangkiti penyakit itu pada masa akan datang.

"Kini trend baru pesakit HIV baru di negara ini dijangkiti menerusi hubungan seks berbanding sebelum ini jangkitan HIV di kalangan penagih dadah melalui suntikan. Keadaan ini agak membimbangkan,'' katanya.

*****sumber diperoleh dari kosmo..........

0 comments:

Post a Comment