Saturday, November 13, 2010

im Out of EstroGen

hari nie sy akan melangkah kuar dari umh pepagi buto...mengapa ??

sebb sy nak join the venture anak sedara mendaftarkan diri di UniSel...Universiti Selangor......**gud luck abang long..

nt rasa saper2 yg jumpa aku kat tengah jalan jgn lah lupo tegur2 aku nie...aku tak sombong ..siyus aku baik jer...heheheh..ok mak cik nak bersiap, lepas tu siapkan cik abang pastu siapkan si kenit....

**getik tak rasanya yg nie pun aku nak bgthu hehehehe.....*muntah hijau plizz.....



0 comments:

Post a Comment