Tuesday, November 16, 2010

Menghayati makna Korban


selamat hari raya Aidiladha buat semua umat islam sedunia..
aper yg  kamu semua korbankan sempena hari raya korban nie??**aku korbankan jiwa raga aku tak beraya bersama family...........lalalalal
kepada umat islam yg menunaikan haji semoga mendapat haji yg diberkati Allah bukan haji Malboro........


kepada mak & family sy di kampung (johor)..tahun nie saya berkorban sebb tak dpt balik hari for the first time...**dulu bujang selalu sambut raya sama....tapi skrg status dah berubah kene buat sistem penggiliran....this time sy sambut raya di Perak.......**mcm mana sambutan sana??tak tahu nie first time nak beraya dengan keluarga mertua........

Mak & family selamat hari raya aidiladha..semoga semuanya selamat...maaf sy tak dpt balik raya tahun nie ..walaupun kakak2 ku merayu suruh pulang.....bukan nak jadi derhaka tapi............i hope korang fhm...hahah ader sikit titisan air mata nie..yang pastinya aku akan windu all my sis & bro..windu nak mengumpat ngan korang , nak gusti ngan my bro even i married....**tetiba teringat selalu abang-abang letak tangan kat ketiak dia pastu ciumkan kat hidung aku..bau masam ayaksksss.......even aku tak rela...tapi i miss that moment.........**lalalal anak bongsu manja.......feeling sedih...**miss u damn much

***selamat hari raya aidiladha.......................

0 comments:

Post a Comment