Tuesday, November 2, 2010

SemaLam........

Scrapbook at WiddlyTinks.com


semalam aku amik zareef kat umh pengasuh dlm kul 5.20 mcm tu...giler laju aku bwk kete punya lah excitet nak jumpa anak lah katakan.....**lain rupanya perasaan jadi ibu nie 

sampai2 jer kat umh pengasuh, aku terus amik anak aku....hahah giler kejam aku sikit pun tak ckp terima kasih......dah tu bila dah sampai umh baru teringat.......***tpn balik pengasuh dia ckp time kasih........

semlm nampk dia mcm baik jer dok ngan pengasuh tu..balik umh aku bg susu terus tdo jer tak bangun or terkejut2 mcm selalu mcm pent giler dia jer dia...**confius aku aper dia buat kat pengasuh dia..tapi pengasuh dia bgthu dia baik jer tak meragam, tdo jer............erm ntah ar mls nak fikir bukan2...janji semua selamat..

semalam sampai jer umh aku terus bogel kan dia....cek setiap inci badan dia..mana lah thu kan ader aper2 ker **wisau wowo...alhamdulilah tak der aper2 yg mencurigakan lagi...harap2 pengasuh dia memg betul2 jaga dia....we trust each other....



0 comments:

Post a Comment