Thursday, November 4, 2010

::si Kenit............::


anak mummy semakin membesar bagai johan......!!!huyehh..
kejam jer rasanya dia dah 2 bulan rasa mcm baru semlm jer lahirkan dia.....
2 hari lepas bawk dia ge cek up tok 2  month kat al-zahrah bangi....
time tu kene cucuk BB..................

masa kat dlm bilik tu...aku seriau jer tgk dia nak kene cucuk....
bila nampk doc dan standby jarum bagai....cepat2 aku pandang tempat lain...
zareef  dia mcm tak der perasaan dia just *erk...* kejap jer pastu senyap...kuat betul anak mummy nie!!!
masa lahir dia 2.83 kg jer....tapi tak sangka dia dah 5.3 kg....huhuhu Gemuk!!!**terima kasih susu tin!!


***semoga bby cept besar..........dan jadi anak soleh tok mummy & papa




0 comments:

Post a Comment