Tuesday, December 21, 2010

6 ke 7 7 ker 6....Surat Khabar NIe Bikin Org Pening lah

Assalamualaikum semua........wah mcm baik lak hari nie kan heheheh
Pgi nei Mak cik Fieza nak Komen pasal keratan akhar yg buat mak cik pening kepala memikirkan kesahihan beritanya....erm media massa media massa..bg lah infomasi yg tepat....tak pyh lah kat surat khabar nie cerita lain..surat khabar lain ..lain pulak fakta dia...nie bukan dah fakta dah nie..auta dah...

sebelum tu aku nak ucap tahniah wat perenang cilik yg berenang sejauh 15Km..syabas.......

korang tak percaya meh tgk sini??
nie surat khabar kosmo online....


nie pulak berita harian..........
nampk tak beza nya...sorang kata 6 tahun sorang kata 7 tahun....lalalalla

motif: cari kesalahan org heheheh..........


4 comments:

Fiqah Alias said...

hehe...67 tahun kot...=) (^.~) hik3...

Fieza Story said...

fiqah: heheh betul ar kan rasa 67 tahun kot....heheheh

kahirie said...

mereka memang penipu...

Fieza Story said...

kahrie: heheh aku nak kuar statement tu jugak tapi tak sampai hati heheheh

Post a Comment