Monday, December 6, 2010

Dera LagI Dera Lgi Aku suka.....

video
pstt..meh sini tgk video nie....agaknyer lah aper perasaaan org yg buat nie kan..bajet budak tu suka ker dia buat mcm tu......very the vavi ok....mcm tak der perasaan....sialan punya org...

kalo lah aku jumpa org tu aku ludah2 dia...pijak2 dia semua lah aku buat..dia bg buat tu air paip minum aku bg dia air tangki najis bg dia minum...cilaka punya org...kejam sgt..agak ar kalo nak dera pun..walaupun nampk tak luka..tapi dalaman beb..aper ko tahu...yer aku tahu ko memang hebat sebb ko sampai hati buat mcm tu..aku tahu ko memg hebat sebb ko sama jenis DENGAN BINATANG...aku rasa binatang lagi baik dari ko...dan yang paling pasti aku tahu ko memang dah tempah tiket first class kat neraka jahanam nt sebb tulah ko berani buat cam tu...

budak mcam nie aper yg dia tahu..lapa menangis nak tdo menangis.....nak mengadu tak tahu...beb penderaan dalaman nie...

Kalo ko rasa ko kenal ngan minah nie.....KO kIm slm MAUT kat dia..sebb aku geram gila babas bila tgk video nie...terus terbayang anak aku kat pegasuh..

2 comments:

aneqahs nia said...

Apsal lah diorang ni x berhati perut... haisyhh..

Fieza Story said...

huhu kurang ajar kan.....sgt tak sopan betul org nie

Post a Comment