Monday, December 6, 2010

Jalan2 kAwin + teLuk Batik

weekend weekend2...tak pyh ar cerita sepanjang minggu kenduri kawin..kenduri kawin.....biasalah hujung2 tahun kan musim mengawam....cam tak biasa lak aku pun dulu kawin hujung tahun hehehe...

04.12.2010
jauh betul aku merayau sampai ke setiawan pg kenduri kawin.aku igt setiawan dekat jer..rupanya ya ampunnnnnnnnn......sgt jauh ok..serupa balik johor..bezanya johor highway setiawan down way hahahah

aper2 pun aku nak wish kat kak eton & abang man selamat pengantin baru..semoga bahagia ke anak cucu cicit dan akhirat amin..............


harus lah ader gamba aku nyek...hahah mencapap already my hobi ok hahah
nie lah gamba pengantin lelaki ....selamat abang man...akhirnya dia milikmu hahaha

upsss nie bukan pengantin laki ok..nie laki aku hahah haruslah time aku mengedik dia pegang zareef.....heheh maaf jerlah nyek...sy bila jumpa kamera tak senang duduk mengelijat lain mcm hahaha

alang2 menyelok pekasam tu dah setiawan dekat ngan teluk batik aper lagi kiterog berdating**bertiga lebih baik!!!.....duduk lah lepak king kat situ bertiga samapi tertido2 zareef n papa nie...yg muumy dia pg jauh2 main air hahahah..........
tgk aku tinggal sekejap jer dah tdo.....erm like anak like bapak hahaha........


pssstttt...ader cam ibu mithali tak........lalalalla

mummy syg zareef so much......cepat besar yer syg.......!!!!

0 comments:

Post a Comment