Thursday, December 30, 2010

kenapa saya ader blog sebb bg saya my life is precious


kenapa aku buat blog?kenpa aku nak tulis blog...selalu aku fikirkan benda nie...ader kah kerana suka2, atau bersebb....tapi yang pastinya setiap benda tu ader sebab musababnya.........semalam,hari ini dan esok aku tetap akan menulis blog....

antara sebb musabab aku menulis blog adalah kerana orang2 kesayang dan orang2 sekeliling aku...biar lah org nak kata aku syok sendiri atau terlalu banyk bercerita tentang diri sendiri dan kehidupan aku..aku tak pernah kisah...blog aku aderlah kisah aku....tempat aku luahkan perasaan bila sedih ker kecewa ker sakit hati ker...at least bila aku menulis blog perasaan yg negatif2 tu boleh hilang dan aku rasa lega.....

kerana kesayangan ku...kerana kasih sayang yg aku nak tunjukkan.....setiap moment yg aku buat dengan org tersayang.....bila aku dijemput oleh yang maha esa aderlah kenangan-kenangan tok org tersayang yg amat ku sayang.....JIka umur ku panjang aku boleh baca bersama anak-anak, cucu-cucu atau cicit ku baca bersama kenangan mummy & papa dia........aku boleh tergelak bersama mereka di zaman2 kegonjengan ku....


bila aku sudah tua, atau bila aku sudah tiada...setiap saat semsa aku bernafas aderlah kenangan tentang diri ku.....walaupun tak se-sempurna mana....tapi aku bersyukur dengan aper yg diberikan ........amin......setiap saat setiap waktu aku rasa hidup aku sgt2 berharga..............


blog jugak bg aku kenal ramai kwan, aku boleh buat blogwalking, baca tentang kehidupan org2......selami hati dan perasaan dia....tak kisah walau dlm keaadan gembira, duka aku seronok bila membaca blog.....kawan pada aku org paling penting selepas family......

aku sayang korang semua!!!

antara sebb lain aku menulis blog aderlah sebb MR nuffnang....aku tgk kwan2 aku memasing dpt duit lebih dari blog beribu riban diaorg kalo cashkan.....so aku pun nak mencuba......biarlah BE aku hanya dpt 0.25 sen seminggu aku tak pernh kisah..sebb tu bukan sebb utama aku tulis blog.....blog aku hanya lah tok aku......
biarlah tak ramai follower, visitor atau comment aku tak kisah....yg penting aku tetap akan menulis...menulis dan menulis.........

Nota hati:-
Bukan BE yang saya mahu, bukan nama yang mahu saya cipta. Nama sekadar kenangan untuk masa akan datang dan orang yang ku sayang. blog aderlah kenangan terindah dari ku untuk mu........

0 comments:

Post a Comment