Monday, December 13, 2010

Korang iGt aku kisah Nak ckp akU pelangi ker, taMan buNga ker, Taman Rama2 ker..sikit pun tak kisah....

 **see rama2 atas kepala.......
-eh ader aper atas paler tu**dah nampk lagi mau taya...
- eh tak rimas ker ko pakai benda tu
-nampk kelakar lah rama-rama tu...??
-nampak fansi sgt.......

***ader ku kisah***


hey cantik dengar sini....kalo cantik senyum pasti cantik lagi.....ko cantik sikit jer..aku santik banyk hahahah***pasan ok..erm tak pyah lah ko nak kritik aku ..taman bergerak ker..pelangi kembang malam ker..taman rama-rama ker..peduli aper aku..ko igt aku kisah..sikit pun tak kisah ok..aku selesa aku punya suka..AAK...

aku nak pakai rama2 kat scarf ker, pakai headband kat atas paler aku ker..pakai tudung kaler2 ikut warna warni ker..aper ker..aku tak kisah..aku pakai scarf warna warni ker..aku beli tak pakai duit ko pun..aku rasa ko jeles kot sebb ko tak berani nak pakai mcm aku kat office...sikit aku tak kecik hati ok.....hahha selagi aku rasa aku menutup aurat tak slh nak berfesyen...**yg penting laki aku suka.....peduli aper korang tak suka....

hey mak cik dgr sini.....lagi ko kritik lagi aku nak pakai yg bukan2 hahahah.......sekian terima kasih....

4 comments:

yan said...

fieza..wpun ko plgi, taman bga atau tman rama2..ada satu bnda kat ko yg dari dulu smapi skang ko tak penah tggalkan...iaitu celakkkkk...hihihi....

Fieza Story said...

heheheh yan tu wajib ader..mcm iklan digi bersamamu tu hahaha

Miz Jac said...

beb.. aku rase sesuai lah.. comel n kreatif gitu.. n berani/confident.. x ramai yg boleh konfiden untuk meluahkan kreativiti mcm ko ni.. :)

Fieza Story said...

hahah tulah..tapi kan biasa lah bila offce banyk mak cik kiah kan...dok menganjing jer kerja dia hahaha

Post a Comment