Wednesday, December 22, 2010

::mayA Karin & Yusry...OMG.......kat Alamanda tu..'dia ada ciri-ciri lelaki idaman sy'


KELIBAT Maya Karin Roelcke, 31, dan Yusry Abdul Halim, 37, di pusat beli-belah Alamanda, Putrajaya sekitar minggu lalu menarik perhatian pengunjung sehingga begitu pantas beritanya sampai ke pengetahuan media.

Meskipun kedua-dua mereka dilaporkan tampil dengan gaya bertopi, helah itu nyata tidak mampu mengaburi mata pengunjung. Kehadiran mereka juga menguatkan lagi desas-desus kononnya Maya dan Yusry sedang hangat dilamun cinta.


Justeru, kesempatan bertemu Maya di Carcosa Seri Negara di ibu kota pada Isnin lalu bersempena majlis pelantikannya sebagai duta baru Innershine Prune Plus, pemilik mata bersinar ini ditanya mengenai kebenaran gosip yang bertiup kencang itu.

 "Iya, memang benar kami ke Alamanda. Kami menonton filem Narnia (Chronicles of Narnia: Voyage of The Dawn Treader) masa itu. Alah, keluar dengan kawan-kawan, tidak ada salahkan? Lagipun saya sudah lama mengenali Yusry, cuma kebelakangan ini saja kerap keluar bersama," katanya.

"Memang saya akui, ada beberapa ciri lelaki yang saya suka ada padanya. Biasanya, apabila kami berjumpa kami lebih banyak berbual soal kerja, filem dan skrip yang menarik untuk menghasilkan filem. Jarang sekali menyentuh hal peribadi," katanya.------------------------------

kalo korang nak baca lebih lanjut meh klik sini.....aku malesssss nak copy pepanjang ela tu hahahah..aper2 pun tak kisah lah kalo bercinta mengaku jerlah tak pyh nak ererr..ermm..arghhh......senang hbis cerita mengaku jer bercinta ....tak slh kan???harus lah tak slh sebb mereka memasing bujang....harap2 jodoh mereka panjang lah kan......jgn org label lak kalo artis kawin mesti kejap jer..........lalalal nie bukan aku kata.....tapi org2 yg kata.....heheheh........



3 comments:

aida said...

salm ziarah...takpelah masing2 single..apasalahnya..jgn ambil laki org sudah...erm...jom follow kak aida

Qaseh said...

wahhh berita terhangat ni...betul ke diaorg ni...

Fieza Story said...

heheh tulah...memasing single aper lgi on jerlah kalo dah serasi......

Post a Comment