Thursday, December 30, 2010

My faMily my Love ..Ur faMily Love by Urself hahaah


nie dia muka2 bala-bala tentera aku yg dtg umh aku time cuti sekolah......pening layan diaorg.....sampai dinding aku pun ader tulisan graviti...lantak korang lah ......hahahahhaha.aku penat layan korang..korang 5 org dah mcm buka taska aku.....

yg Paling degil yg depan tu yg tutp telinga tu.....perghhhhhhhh...tak igt dia punya kenakalan..garu kepala wowo.....suara   pun boleh jadi ella......

nie lak mak aku.....cun kan mcm aku hehehhe........

adoyaiiiiiiii....saper lak org  nie.....meh tgk sini.
""
""
""
""
""
""
""
""
""
""

nie bukan ayah aku ok...dan bukan jugak scandal mak aku hahahha
nie dia tok wan...........bukan tok wan aku jugak..tapi aku pgl tok wan...
dia tok wan kepada bala2 tentera aku yg kat ats tu..........
Haruslah pg mana2 aku bawk si Kenit......time nie laki aku tak der..dia pg Keje...aku anak yg baik so aku cuti hehehhee.......**pdhl mls keje hehehe

nota kaki:
cuti sekOlah yg Memenatkan......sebb nyer hampir setiap minggu umh aku penuh dah mcm taska.......Alhamdulilah.setiap tetamu aderlah rezeki.........


0 comments:

Post a Comment