Saturday, January 1, 2011

Oh MAT tiarAp........kau lah pujaan hatiku..

oh mat tiarap ko lah pujaan hati ku..
pejuang keamanan negara....
pujaan malaya....

terasa mcm panas pulak hari nie....balik2 cerita pasal bola lah, khairul fahmi lah, safee lah, awek fahmi lah.....
meh aku nak cerita pasal bff aku lak..mau tak cinta..tu cinta mati aku tu....penat2 bawk ke hulu ke hilir dulu sekali kuar..amik ko hensem giler nak mati...........
hidung mancung, pipi gebu, mulut kecik, kening tebal & paling utama mata stim hahahahha
(jgn puji anak lebih2 ok ....not good heheeh)
""
""
""
""
genap 3 bulan 2 minggu aritu first time Zareef meniarap..eh saper zareef**anak aku ker??hahahah.......aku giler sonok!!mengalahkan dpt piala AFF YamaHa Suzuki....

Tahniah zareef anda telah masuk suku pertama dlm kehidupan..anda lebih hebat dari pemain bola sepak...**tetetettt

dia sgt2 hensem...aku giler kan dia.!!!


zareef bersama alat pemainan dia!!!

Pejam celIk Pejam CeLIk anak muMMy dah nak masuk 4 bulan...

1.1.11-genap Zareef 4 bulan!!!hotcha

p/s: semoga anak mummy cepat membesar leh teman mummy shopping..papa tak suka berjalan............**teteteet.....

2 comments:

hazeleyed lady said...

Ass-salam mummy Zareef

Thank you for visiting Kak Hazel...

Cute little Zareef...
Happy New Year

pipoq said...

ape yang zareef tengah pandang tu ?

Post a Comment