Wednesday, December 8, 2010

wajah baru DI tahUn baru....

harus lah tahun baru dengan wajah yang baru kan......ok2 aku mengaku yg aku agak cantik hahah agak jer tau..tak derlah cantik........jgan nak ckp aku perasan ok..sebb aku berpandukan kepada **semua mahkluk ciptaan-NYA itu cantik*** seee aku memg cantik hahahah.............**muntah please..........


 haruslah mula2 gamba si kacak, si hensen, si cantike, si gebu, si comel & tak lupa jugak si Gembeng aka kuat menangis...hahahhaha..............amcam macho tak anak aku???


lepas tu tak lupa jugak gamba si cantik nie....ader ke patut laki aku boleh ckp mcm nie...**ayg nampk mcm pelangi lah**** erm hampeh kan.aku pun terdiam.....hahah tapi bila fikir balik aku tak kisah pun sebb aku suka banyk warna baru lah ceria hidup nie hahahhaha.......tak gitu ker???




dan lepas tu gamba kami pulak........bertiga lebih baik...dulu berdua jer..skrg bertiga...hidup kami lagi bahagia di tahun baru...........amin moga dikekal kan jodoh kami sehingga ke hujung nyawa......sy syg semua nyer.....mula2 syg ayah dia dulu pastu syg zareef pulak....kalo tak syg ayah dia tak kan dpt adik zareef pulak hahahahha*******tetetete.......

p/s: Ya Allah....terima kasih kerana menghadiahkan aku kedua-dua intan ini dalam hidup ku, berikan kami kebahagian didunia dan diakhirat........amin.....

7 comments:

kahirie said...

haha tak tahan lawak bila mak dia buat pipi kembong...kui2

Fieza Story said...

hahahah ooo gelak nyek..gelak ar...menci..........hahahah

yan said...

betul fieza..ko nmpk mcm plgi..kikiki...tapi zareef sooo cute...kecik2 lagi dah copy paste style rmbut bapaknyerr...

Fieza Story said...

hahah tahu tak per ..yan kan pelangi tu indah.kira aku indah jugak lah hahahhaa

yan said...

pelangi jer indah..ko tak indah pun fieza..sila ambil maklum yer..hahahaha

Miz Jac said...

comel2.. epi family! =)

Fieza Story said...

yan: hahah ko jeles kan hahah baik aku mengundurkan diri.......hahahah

miz jac: heheh tq

Post a Comment