Monday, January 17, 2011

AF 9 Yang Terakhir....Sikit pun tak kisah.lalala

mak terbaca news paper ..katanya AF 9 nie yang terakhir ...sikt pun tak rasa aper?sikit pun tak kisah?ader kalanya bosan sebb banyk sgt2 sgt dan sgt rancangan yg menyanyi menyanyi nie.....jelek lama2 hahahah**jujur tak??

dari rancangan menyanyi si kecil, idola kecil, samapi lah ke besar......ader jer tak pernah putus..
cuba lah kan buat rancang macam nie kat malaysia
"""
""
""
""
""
""
alah mcm kat bawh nie
""
""
""
JUNIOR MASTERCHEF is freaking me OUt!!
OMG ...ko byg kan semuda umur 8 tahun tapi masak dah mcm chef jer...mak tabik spring lah..dulu mak pun masa umur-umur mcm tu tahu main korek2 tanah jer hahahahah tak pun mandi sungai.......

**nie antara peserta2..
**becoming chef!!

buat rancangan mcm nie kan bagus..mencabar minda & mengasah bakat kanak2 lagi...hahahah


0 comments:

Post a Comment