Wednesday, January 19, 2011

CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme



Contest aku, dia & kamu cam menarik jer!!!
nak join klik banner tu nyek....
i like gamba2 nie..heheh harus lah sebb aku suka bergambar..
meh sini aku pertaruhkan gamba kat bawah nie.
''
''
''
""
""


nie lah gamba yang aku pertaruhkan...salah satu syarat dia mesti bertiga...
Ini adalah dunia kami.....aku dia dan kamu ....
Yang pegang botol susu tu boyfriend, bff , hubby merangkap bapa kepada si kecik yg minum susu tu..yg gedik mcm pelangi yg bajet comel sebelah tu aderlah aku huhuhu......
gamba nie masa kiterog cek up si kenit 4 bulan...
mcm Pasangan Bahagia tak kiteorang **hehehhhee


3 comments:

niesz said...

lorh..da kawen rupe nye..hehe..so sweet la dear..suke tgk..sgt bahgia!teringin lorh..ehe..

ipa faiza~ said...

so sweet!

ipa terime penyertaan ngn hati y sgt terbuka :)

tq!

Sweet like Strawberry said...

heheheh.....mengapa igt bujang lagi nyek...ahkasssss suka lah.

Post a Comment