Monday, January 3, 2011

Kembali ke TeMpat Dating..............

kami kembali ke tempat dating....sonok2...terasa lama tak pg tmpt port kiterog lepak2 dulu..mkn aiskrim & super ring & air kotak dutch lady choc.........
dulu kami pg berdua jer..skrg bertiga...rupanya lagi sonok kalo bertiga....lebih selamat dari ganguan JAWI hahahaha...........

sebelum nak turun jejaln ......sy nak tdo dulu nyek..sebb nt nak tgk pemandangan yg santek!!!.....


ayah dia nak jugak amik gamba.....layankan jer.....


tgk sy dah buka mata..........rupanya ini tempat dating papa & mummy......ermmm


Mummy tolak laju2 lagi..zareef suka......


dia senyum.....tanda suka ok!
alamak...feel rupanya dok dlm stroller nie......lalala


**nie makanan wajib time kiterog dating2 dulu hehehe...
**kredit tu pasaraya darussalam p9

**menikmati aiskrim.....nyummmmmm....

ok2...tak lupa jugak lepas nie ader muka si budak gemuk .....saper nak tgk sila ar tgk..tak nak tgk sila pejam mata..............hahaha


**makan super ring sambil tanggal kasut pastu bersila atas kusi....memg nikmat yang tidak terhingga........


mkan lgi dan lagi.........

 ***nak jugak si gemuk nie mengada amik gamba pakai payung..pdhal hujan tak panas pun tak......
***gedikkkkkkkkk


sy aderlah mummy zareef......
**amik ko punya cincin penuh jari......dah mcm mummi jarum dah!!hahaha


zareef kata: sibuk jer mummy aku nie...org nak amik gamba sorang..dia nak jugak heheheh

iklan ini dibawahkan oleh Yeos - soya.........

Sekian Terima Kasih


p/s:welcome 2011....tarikh dating kami nie ialah 02.01.2011....

3 comments:

Putri_Aizat said...

fiza...aku ske lah tengok tudung2 yang ko pakai...cecantik sume...i like...

Sweet like Strawberry said...

heheh fetty tq..ko pun pakai lah mesti santik jugak.....

hanaahmad said...

alalalla..comelnye baju baby tu. sweetnye korang. :)

Post a Comment