Monday, January 24, 2011

klinik..klinik...mama mia...OMG

meh sini..aku nak cerita .....klinik baru sedang dibuka dia Presint 3..moh ramai2 serang....selalunya berasak2 org klinik kat P9 huhuhuh..
klinik nie sebelah bersebelahan dengan kementerian pertaniaan dan asas tani , Presint 3....

nak dijadikan ceritanya aku pun punya lah ramah..beramas mesra dengan ader akak naik satu lift kat tempat aku..aku borak2 lah taya ..nampk dia pakai baju nurse of course lah keje spital kan...tak kan askar lak hehehe....
 
aku: nak pergi keje ker***ramas kan...padlh dah tahu lagi mau taya...
nurse lift: yer..sy masuk shift pagi
aku: ooo aku pun ckp lah hospital ptjya ker klinik p9
nurse lift: tak lah kat presint 3........**time nie aku mcm ternganga
aku: ader klinik ker kat situ.....baru buka nyek?
nurse lift: yup baru bulan 12 aritu..............**hahah patut lah aku tak tahu sebb lama tak cek up kerajaan 
 
jakun rupanya aku hehehehe

--------------------------------
perbualan ditamatkan sebb lift dah sampai heheheh



 nampk mcm santik kan..............


**gamba2 nie..comfom lah bukan aku yg amik
**gamba ini ehsan dari pak cik google..terima kasih pak cik google

Klinik Kesihatan Putrajaya (Presint 3)
Unit 4 & 5, Tingkat Bawah, Bangunan 3C-4,
26, Boulevard Presint 3,
Persiaran Perdana,
62675 Putrajaya.

Tel : 03-8888 0241
Faks : 03-8888 0264

1 comments:

ibnu marzuki al firdaus said...

1. KKPj ada 4 : klinik kesihatan Pj

2. FPP & non = HPj : full paying patient hospital Pj

3. PBBR presint 8r3 = pusat bersalin berisiko rendah

4. unit TCM = urut bersalin free

Post a Comment