Tuesday, January 11, 2011

lagi2..dera...*kalo nak dera ANak tak PYh berAnak la!



Ko kenal adik nie??**kalo ko taya aku comfom lah aku tak kenal..tapi yg pastikan adik nie slh satu dari mangsa dera oleh umat2 yg tidak bertamadun.........memg terbaik lah ko dera dia.....ko dera dia sikit2..bajet org tak boleh tahun lah...amik ko sekali Tuhan nak tunjuk jer...budak tu meninggal sekali buat bedah siasat rupanya kes dera............**Ingat Tuhan tu Maha Adil.....
ader ker logik kata lemas dalam besen???WTF......
kalo lah baru jatuh dlm besen tak kan lah ader 73 kesan lebam kat dlm badan dia....??logik tak?73 kesan lebam dlm satu hari???org giler pun tahu tak logik......

hye mak tiri...ko igt kene pukul tak sakit ker??meh ko sini..aku terror kalo dera org yg zalim mcm ko....tak der hal ar....senang jer...

kalo aku lah kan jadi pegawai penjara**nak2 yg kes dera2 nie
badan pesalah tu aku kelar2....*rotan dah comfom lah
lepas dah kelar2 tu letak air Limau.....pergh memg terbaik dari ladang ar.....

3 tahun der...3 tahun tahu aper...

mama makan?
mama nak yak?
mama nak cucu?
mama nak main?
mama nak tdo?
aku rasa ini jerlah yg diaorg tahu...kalo setakat nakal?degil?tu biasalah dah nama pun budak2 ntah2 Mak tiri dia tu lagi teruk dulu.......

p/s kepada Mak tiri: kenapa ko tak bunuh jer terus budak tu...kan senang terus mati..dari ko dera dia sikit sikit.....mcm syaitan der..


**********


aper lak motif tetiba gambar mamat nie dlm kes dera.....!!!layan jerlah heheh

Motif Utama Nak Bgthu:!!!

Dia dah Pandai Pegang Botol SusU sendiri....!!**nie kalo dia rajin..kalo dia mls dia suh org pegangkan heheheh

0 comments:

Post a Comment