Tuesday, January 4, 2011

mulut ko NYah mcm Syaiton NIrojim.....amik ko Syaiton aku pgl hahaha

tetetet..........tetet....tumpang lalu........
huhuhu..sebenarnya rasa tak tertahan tu pasal tulis blog dia...selalu boleh tahan lagi dengan mulut2 puaka niyang rapik..........
kali nie sekali kuar nyah mcm mulut syaiton nirojim...amik ko....aku panggil syaiton..tak pepasal aku dpt dosa....raya karang aku minta maaf..dah tu??kalo dia slh lak ader dia mintak maaf???pergh giler syaiton...

pernah kan korang jumpa org2 yg mcm aku ckp nie?yg jenis2 mulut mcm nie..siyus aku tak tipu kat office aku banyk giler org mcm nie..tahan dengan tak tahan jerlah telinga tu....
nasib lah korang mulut aku pun boleh tahan pedas..boleh ar lawan lagi tak derlah menadah jer sampai telinga boleh menanah tau.....tapi ngan mulut diorg memg tak boleh lawan der..bak kata aku mcm syaiton nirojim hahahhaa..............
sori sebb tak cerita detail ..karang takut panas lak.....sekali dia print aku pun punya cerita ...terus kene panggil kat court office....tak pasai aku kene tindakan tatatertib..hahah giler tak giler....tak kuasa nyah nak buat cam tu....

motif hati: jaga lah mulut masing2....termasuk lah aku........................kerana mulut badan binasa......kerana mulut gelaran syaiton ko dpt hahahah...................


4 comments:

Wahida Nasution Thakhrim said...

dia dengki agaknya.. biasa la, kalau tak dengki2 ni tak sah la hidup..

Sweet like Strawberry said...

betul tu.....diaorg nie memg..tak der PHD dlm hati tu memg susah hahaha

A N A B E L L E said...

Oii...boleh tahan gak mulut ko ni PUAN FIZA...

Sweet like Strawberry said...

ana: ko baru tahu ker hahahha....

Post a Comment