Sunday, January 2, 2011

New New...always new...

selamat tahun baru .............. alhamdulilah kiter masih bernafas hari ini..what ar lovely day..01.01.11...
malam new year....dok umh...hahahaha jgn lah ditaya kemana aku pg...sememangnya aku dok umh sajer hehhe.....
mlm new year Me layan FB, Hubby Layan Movie & my Hensen layan Mimpi....lovely tak kiterog hahahah..**tak lovely langsung.....
sedih ok...tgk bunga api dari umh jer..dulu2 siap buat countdown lagi nak tgu bunga api........skrg...tapi tu dulu masa zaman2 kebujangan.....

kalo tahun baru mesti nak ader azam....aku tak der azam pun sebb azam2 tahun lepas pun tak hbs buat lagi..pada aku tak perlu azam sempena tahun baru..buat lah azam setiap hari..setiap hari mengharapkan kehidupan yg lebih baik dan diredhai oleh Allah SWT.........amin...

tak pyah lah nak buat list sampai 45 page tok azam 2011 nie....

yang pastinya aku akan meneruskan kehidupan ku dengan warna warni kehidupan....**the colourful of fieza**



gamba-gamba nie sempena tahun baru di ict.....taman dlm cahaya hehehe.....


tahun 2011 akan disinarkan dengan 1001 satu warna ......... & tak lupa jugak samping org2 yg ku cintai hingga akhir hayat............


*ini lah wajah kesygn hamba!!!

SELAMAT TAHUN BARU 2011....


2 comments:

YUL said...

selamat tahun baru! samalah dgn yul smbut depan laptop je. haha. tgok bunga api kat rumah

Fieza Story said...

hehehh wah kiter ader chemstry lah.........hehehe

Post a Comment