Tuesday, February 1, 2011

saper tiru sape ni???

motif nak cerita..agaknya mereka2 nie tak der karya sendiri ker??
aku tak derlah nak ckp saper tiru saper..
tapi yang pastinya jalan cerita dia sama , sebiji, copy paste .....confius kan???
yg beza nya bahasa jer...hai ya

ok lah let make it short.....
saper ader tgk cerita Brilliant Legency   ***plizzz angkat tangan!!!
saper yg giler cerita korea harus lah mesti pernah tgk cerita nie.....
nie lah brilliant legency versi korea...
dulu kat tv8..tp dulu aku tgk kat vcd..... 
aku rasa aku tgk cerita nie dulu....
boleh lak tetiba aku tertgk kejora dan bintang????
sebiji der sama ......
kejora dan bintang nie pulak kat astro ria......
isnin-jumaat kul 6.30 sampai 7.30 kot.....

mula2 aku tgk yg korea tu..sekali kejora dan bintang lak...sampai aku dah boleh agak jalan ceritanya..lepas nie aper..lepas nie aper.......erm.. 

**erm mcm mana lah boleh sama...dah tak der jalan cerita lain ker???
layan jerlah......


1 comments:

Putri_Aizat said...

aah tah paper tah...tak de idea yg lebih best gaknyer...nak tiru2 lak...

Post a Comment