Friday, January 14, 2011

tengaHari nie Nak buat Aper nyek?

tengahari nie nak buat aper nyek?

kan hari nie hari jumaat rehat sgt2 lah panjang
dari 12.15 hingga lah kul 2.45**panjang kan??

nak pergi Alamanda ..mls dah busan dah...

nak Pergi Pasar Tani**lagi ar aku pemalas lipas nak sesak2 dah tu berpanas2 bagi....

Nak tdo**karang menternak lemak pulak...

aper nak Buat nyek?
''
'''
''
''
**tgh berfikir
yess!!!!
''
''

sy dah tahu dah...mau ge car wash cuci kereta kitty sY!!!
sgt lama kerete tu tak basuh........
aku rasa dah 3 bulan tak basuh hehehe
 
**saper2 yg nampk jgn langgar ok kete nie........nie kete kesayang sy!!!

4 comments:

niesz said...

comey giler keta tu..suke nye niesz tgk!i like!

bella nabila said...

ha...sweet2..

Putri_Aizat said...

sweetlah kete ko......

Sweet like Strawberry said...

huhuh dah 2 tahun dah fetty dah naik buruk dah kete nie...

Post a Comment