Monday, February 14, 2011

Eh!Nenek Mana nie......siyus Buwokkk

Pergh...
APer depan tu papa??
tak Nampk lah....SIlau lak.....
Tulisan Aper tu........
SignBoard tu Tulis Aper?
**ini lah antara ayat-ayat yang aku selalu taya kat laki aku...
**dia naik minyak , naik tension bila aku taya soalan2 mcm nie......
hahah aku nie degil nak mampus...dah rabun tapi berlagak tak nak pakai cermin mata....dulu rajin lah jugak pakai lens sekrang dah ader anak tak sempat der nak pakai lens2 bagi.......
so disebbkan laki aku tak tahan aku asyik taya jer bila jejaln...so sebelum raya cina tu dia suh aku buat cermin mata.....so aku buat lah kan terpaksa der...
sabtu aritu kedai cermin mata tu tpn aku...dia kata *hello, miz fiza cermin mata sudah siap boleh ambil.....*aku pun bergegas lah amik......excited lah katakan nak pakai hehehe......
""
""
""
""
""
siyus mcm mak Nenek.........Comfom lah aku tak nak pakai kan hahahaha

eh yarksssssssss..mcm mak nenek laki aku kata....
terus aku tak nak pakai cermin mata.....
tukar amik lens lak.....hahahaha


p/s: papa oh papa.........teruskan kutuk mummy yerk!

0 comments:

Post a Comment