Tuesday, February 15, 2011

jakun kan ko!

fiza fieza........nielah gaya2 org yg tak boleh tgk org lain lebih ..aper lah sifat nie...plizz ar....orang lain ader ko pun nak jugak....padahal ko tak tahu pun benda tu aper??

oh twitter..sesungguhnya aku baru nak memecah kan dara ko...aku tak tahu pun isi perut twitter nie aper..baru nak mencuba lah katakan ahakssss.....meh lah kekawn yg ader twitter..kiter follow mem follow ok....sy budak baru belajar twitter nie...karang ajar lah sy nyek....



p/s: jakun kan???

3 comments:

niesz said...

jom2..niesz pon x brape nk reti sgt gune twitter nie..ekeke..2*5 la kite nmpk nye..haha..

HaNTwO said...

perkataan jakun tu merupakan 1 suku kaum orang asli kat malaysia ni...kira sensitif gak la kalo guna perkataan jakun ni walupun dikalangan orang melayu sendiri pokcik paham makna jakun tu....

Sweet like Strawberry said...

hahah alamak mok cik terlupa lah perkataan jakun tu heheh karang mak cik tukar nyek hahahah

Post a Comment