Monday, February 14, 2011

Karnival WOW Putrajaa

Karnival WOW Putrajaya......
aper yg WOW sgt2 sampai ramai giler nak mati org??
best ker??..........
Sabtu & ahad lepas ader Karnival WOW nie...
ramai sgt2 org sampai nak cari Parking mak dayang sikit punya susah.......
tapi kami Mengagahkan diri nak tgk jugak aper yg bestnya kat Karnival nie...


ini bukti kami pergi.....males nak amik gamba banyk2 hahahah.......
yang paling menarik kat karnival nie dapat tgk wau......wau gerek seh.....
artis lah yg sempat aku jumpa Adam tak tahu & roslan syah..........

jejalan punya jejalan kami hanya beli nie
punya lah banyk barang yg jual kat Karnival nie..tapi ini jer yg kami beli hahah
""
""
""
""
""

kipas tok machi boy jer..
**uhh mummy pening lah tgk kipas nie...........stim dah mata machi boy


 upss pandang camera jap...


argghhhhhh lega rupanya kene kipas nie mummy........
**sila abaikan mamat yang belakang tu

2 comments:

bella nabila said...

haha..bella pon sempat gi sana..tapi gi beli selendang ,(erkh .. kat pasar malam pon ley dapat kan ???)haha...not bad la..gi tengok pameran keta

Sweet like Strawberry said...

hahah tahu tak per...mcm pasar pun ader jugak hahahha.....tapi ramai kan org

Post a Comment