Tuesday, February 8, 2011

kegedikan kau!

gedik tau perempuan kat bawh nie..
kalo aku jumpa dia rasa nak sepak2 jer...
tolong ar korang kalo jumpa dia..jgn pandang muka dia.....
sebb dia suka perasan diri sendiri....
di mana dia selalu perasan COMEL??**geli kan?sumpah aku tak pernh jumpa org mcm nie......
tolong sepak dia laju2 ok....
meh korang nak tgk tak saper budak gedik , yg amat gedik kat offce aku nie...
aku tak kisah lah dia nak mrh aku letak gam "dia" kat blog aku...nak saman, saman lah........ader ku kisah.....hahhaha
jom!

 tgk nie??gedik kan....tolong ar rasa nak sepak jer perempuan nie hahahha


nie lagi satu...kat office ader spongebob.......giler tak???


nie lah muka bajet cam bagus..siap ader reben2 kat tepi tu??
aper ko igt ko kanak-kanak ker nak pakai reben bagai.......*nyampah...hahah


bajet miss world ker buat mcm nie??
hello !mizz kampung pun tak lepas tau hahah..


 **
dah dah lah tu..........
**
nyampah tau..

ok akhir sekali gambar peace hehehe......
**PEACE NOT WAR**IF WAR WE FIGHT ***
sekian terima kasih.......gedik kan???

7 comments:

eLL said...

mmg .... nak jer aku tampo muke koooo hahahahaha.... jgn marah yer tuan tanahhhh

Anonymous said...

sengal ke hape makcik aku ni??? hahahahha

Sweet like Strawberry said...

hahahah mrh lah mrh lah aku suka nget

Wahida Nasution Thakhrim said...

aduh!! tak tahan bila ada spongebob kat pejabat.. ha3

Sweet like Strawberry said...

acik: heheh spongebob tu peneman tu .....hehehe kwn yg bg masa keje upsi dulu

Yan said...

err..tu spongebob yg aku kasi tu..sob sob...terharu nyah...hahhahahahaha

Sweet like Strawberry said...

hahah yan tahu tak per..ke mana-mana aku bawk tau.....

Post a Comment