Thursday, February 17, 2011

semalam kami dating.....eh bkan semalm tapi selasa

selasa : kami berdating dan berkelah
kan korang tahu selasa tu cuti umum sempena Sambutan Maulidur Rasul ......
lepas perarakan kat Masjid Sultan Mizan Putrajaya tu....(**pergi ker??oh tiada kesempatan)
kami bertiga mengambil keputusan pergi berkelah di Pantai Teluk Kemang.....

Dulu kan i student Poli PD, time pergi PD teringat kat lagu ....**poli Pd, Poli PD...sekali sekali teluk Kemang!!

Pejalanan kami ke Pantai Pd
Mach boy pakai baju lubang2 jer..karang samapi senang nak mandi.......
aku lah haruslah jadi penjaga beg jer...laki aku jer yg mandi.....hahah tak koser i mandi kat pantai.**gelap nt hahah.........

Menu masakan yg bawk :
Nasi putih
Ayam Masak Merah
Daging goreng Bawang***ntah aper nak letak nama aku bedal jer 
Nugget


Excited kan kami...harus lah excited berjalan lah katakan...nak2 pergi pd mana tahu terjumpa pakwe2 lama eh bukan kawan2 lama hahaha


Kat teLuk Kemang lak Comfom lah ramai giler nak mati orang.......
ngah Mat saLLeh Pakai biKIni Bottom pun ader........iskkkk


sekarang diaorg dah buat paten2 ader payung siap kusi & meja
sewa RM 20 ringgit der......


Kuda nie dari dulu memg ader hahah

aku nak beli nie karang laki aku kata buang tebiat lak hahah *nak bagi alasan machi boy nak main nampk sgt tipu..........so batal kan niat.....



dalam pukul 5.00 kami gerak balik ke putrajaya......aku dah kepenatan melayan kerenah dua jejaka nie......sungguh penat rupanya menjadi pelayan!!


Machi boy sepanjang perjalanan balik dia tido jer....mcm dia kene angkat barang2 jer hahahaha

nampk tak muka kepenatan terpancar diwajah ku!!hahaha

ini lah pakwe yang saya jumpa semalam??
hensem kan??pliz katakan hensem kepada dia hahahahaha

p/s: i prefer pg air terjun tapi ..................layan jer dier.....hahaha

0 comments:

Post a Comment