Tuesday, February 15, 2011

sesi Double Triple Lemak

0Malam tadi aku, memula kan sesi menternak lemak double triple punya...hahahah....dah selalu sgt makan nasi time malam...tukar lak menu..western.....selalunya menu2 western nie laki aku yang buat, aku kan org kampung jer..tak reti lah nak masak western2 nie ahkssssssss **(motif utama malas nak masak sebenarnya)!!!

salah satu Menu western favoourite aku ialah Burger PAPA.........sesungguhnya burger yg dia buat lebih sedap dari Otai, MCD ......sampai boleh ketagih der.....hahahhaha.....jom let check it out.....


daging burger lah harus lah beli jenama Ramly.....sebb Ramly punya Brand tiada tandingan der...TerbaiK woK!

Bau time goreng daging nie jer dah buat aku tak tentu arah!!!wangi.......super delicoussss



sediakan bahan2 yang patut........
*time nie timun, tomato, salad tak der kat umh..guna mana yang ader jer....
**sepah kan dapur aku hahahah.....maklum lah rajin mengemas hahahaha

**pergh terbaik dari ladang....aku punya yg satu daging jer laki aku punya 2 keping daging 
(double triple)
sedap kan........memg sedap..aku makan sampai tak tengok kiri kanan hahahah

diikuti pula dengan Air MIlo Panas Style MaMak punya.....


**lemak oh lemak....terima kasih kerana aku berjaya menternak lemak dengan jayanyer.....

0 comments:

Post a Comment