Wednesday, March 16, 2011

knp Wujud perkataan "SYMP"

SYMP.......aper yang dimaksudkan dengan SYMP..of course lah "saya yang menurut perintah"
kenpa lah wujud perkataa nie........perkataan nie memg membunuh....killer word.....!ok2 aku admit aku nie PA jer..bukan pengarah.....dan aku admit aku nie memg macam bola diguling ke sana dan ke sini....sikit pun tak kisah.....tapi knapa lah ader hati2 yg busuk..hati2 yang hitam.....yang masih tak puas hati....aku sanggup tinggalkan bos aku...jaga bos besar orang lain.....aku rilaks jer...tapi janganlah samapi kecoh sgt nak email2 bagai ......dia tak sedar ker satu email dia semua org boleh tahu???giler aper?

comfom lah sah giler......dia buat mcm tu tanpa memikirkan perasaan orang lain......pertikaian "saya yang menurut perintah"......so saya jenis yg hanya menurut........i"m Junior but u need to respect me even u Senior.......ko nak org hormat ko..tapi ko tak hormat orang....memg cam ciPan lah orang nak hormat ko..kim slm lah der......samapi bila2 org tak hormat ko...jadi org tu jgn lah sampai menongkat langit..hidup tak kemana kalo hati tu busuk....ko memg tak kisah org kutuk, maki or etc sebb ko dah lali dengan semua tu......**seee nampk sgt org tak suka ko..........

dah lah mls aku nak ckp banyk2...pening paler fikir.....maaf bos sy tinggalkan bos 3 hari....

p/s: boss kalo dpt tukar bawak sy sekali nyek..............sy tak nak dok sini.......

1 comments:

Post a Comment